Alla inlägg under februari 2009

Av Adriana Toma - 5 februari 2009 13:42

Varför inte 


Gud vad bra jag mår.. Ha inte känt så sen jag vet inte när. Jag saknar alla men skulle inte byta det här känsla mot nåt. Jag har inte tänk på att jag kan mår så här.  Varför tillåter man andra individer komma under skin på en? Hur svag än man är så e det upp till var o en hur mkt man vill lida. Man e alltid smartas efter hand. Jag har lärt mig min läxa. Bätre sen än aldrig.


Jag har så mkt att fundera över. Jag har inte bara min egen framtid at tänka. Jag hoppas jag inte gör fel. Men jag ha nog bestämt mig. JAG FÖLJER MED. Har tagit så många risker i mitt liv varför ska jag inte våga göra en som ändå vill mig väl. En dag i taget kan leda till en framtid. Så varför inte ge framtiden än ärlig chans.

Jag saknar dig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tro du att livet är för att överlea eller leva?
 Överleva
 Leva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards